Παράταση της μη λειτουργίας υπηρεσιών των Διευθύνσεων Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος
![](https://www.nafpaktos.gr/sites/default/files/styles/blog_704_328/public/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%A5%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82.jpg?itok=xrOAs6xi)
Ο Δήμαρχος Ναυπακτίας
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν.3852/2010 «Περί Αρμοδιοτήτων Δημάρχου».
2. Την με αριθμό 125/2021 (ΑΔΑ: Ω2ΒΨΩΚΓ-ΗΞΟ) απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου
περί λύσης σύμβασης μίσθωσης κτιρίου και μεταστέγασης υπηρεσιών.
3.Την αριθ. 548/2021 απόφασή μας περί μη λειτουργίας των υπηρεσιών των Διευθύνσεων Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος από την Δευτέρα 27-9-2021 έως και την Παρασκευή 1-10-2021, λόγω μεταστέγασής τους στο κτίριο του παλαιού Δημαρχείου Αντιρρίου.
4.Το γεγονός ότι δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η μεταστέγαση των ανωτέρω υπηρεσιών στο κτίριο του παλαιού Δημαρχείου Αντιρρίου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Την παράταση της μη λειτουργίας των υπηρεσιών των Διευθύνσεων Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος του Δήμου μας, από την Δευτέρα 4-10-2021 έως και την Τετάρτη 6-10-2021, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μεταστέγασή τους στο κτίριο του παλαιού Δημαρχείου Αντιρρίου.
Ο Δήμαρχος Ναυπακτίας
Γκίζας Βασίλειος
Εσωτ. Διανομή :
- Γρ. Δημάρχου
- κ.κ. Αντιδημάρχους
- Δ/νσεις και Αυτοτελή Τμήματα του Δήμου